Medlemskap

Alla med intresse för fritt skapande broderi är hjärtligt välkomna till föreningen Skapande Broderi Stockholm. Som aktiv medlem bidrar du till att utveckla verksamheten på många olika sätt. Du kan delta i broderiträffar, utställningar och kurser. Du kan komma med initiativ och förslag vid årsmötet på våren och på verksamhetsmötet i mars.

Så här blir du medlem
Medlemsavgiften är 200 kr och du blir medlem genom att skicka in avgiften och samtidigt maila oss dina kontaktuppgifter, dvs namn, adress, telefon och e-postadress. Ange också ditt namn på betalningen.

Mailadress: medlem@skapandebroderi.se

Plusgiro 640511-2

De personuppgifter du lämnar till oss hanteras med största varsamhet och vår personuppgiftspolicy hittar du HÄR->

Medlemsförmåner
Som medlem är du välkommen att delta i föreningens aktiviteter. Dessa har skiftat något genom åren men stående inslag är:

Broderiträffar, varje vecka i samarbete någon organisation i regel muséum. Avslutas i regel med en utställning på muséet.
Kurser, i samarbete med ABF.
Medlemsmöten, årsmöte på våren och ett verksamhetsmöte på hösten.

Föreningen arrangerar även studiebesök, föreläsningar och studieresor. Dessa annonseras på hemsidan.

kurser som genomförs i ABF: s regi i samarbete med föreningen har medlemmarna 250 kr i rabatt per kurs. Kurserna annonseras under rubriken KURSER på menyraden ovan samt på ABF:s hemsida.

Vissa butiker ger medlemsrabatt på inköp mot uppvisande av medlemskort. Aktuell lista skickas med medlemskortet då du betalat din medlemsavgift. Rabattlistan finns HÄR->Rabattlistan finns HÄR->

VARMT VÄLKOMMEN TILL FÖRENINGEN!